30 okt. 2012

Waar wil jij meer over weten?


De afgelopen week heeft deze blog een enorm stijgend aantal lezers gekregen. Daar ben ik ontzettend dankbaar voor! Want hoe meer mensen iets van hoogbegaafdheid afweten, hoe beter onderwijs we aan getalenteerde leerlingen kunnen geven.

Via Twitter en andere kanalen heb ik gevraagd naar onderwerpen waar jullie graag iets over willen weten. Zo vroeg iemand me te schrijven over hoogbegaafdheid in combinatie met stoornissen zoals adhd of autisme. Een ander vroeg me te schrijven over het belang van vroege signalering en hoe je dat kunt aanpakken. Dus daar kun je in de komende tijd wel iets over verwachten hier.

Heb jij ook een onderwerp waar je meer van wilt weten? Of heb je een vraag? Laat het hieronder dan weten. Ik zal er met plezier een blog aan proberen te wijden!

Dank voor de fijne reacties en blijf talent ondersteunen!

Groet,
Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten